Google
Twoja wyszukiwarka

sobota, 7 marca 2009

Jak wypadła tegoroczna szczepionka przeciw grypie? Niezależne badanie opinii polskich internautów.

Mój znajomy - lek. Konrad Kokurewicz prowadzi na swej stronie badania na temat szczepionki na grype. Weź udzial w ankiecie również Ty.

Moi Drodzy jest akcja!
Sprawdźmy jak wypadła tegoroczna szczepionka przeciw grypie.
Wszystkie medyczne źródła trąbią jednym głosem: szczepić.
Ja także jestem zwolennikiem szczepienia.
Ale…
Co jakiś czas trafia do mojego gabinetu wściekły Pacjent skarżący się, że tak jak po szczepieniu to jeszcze nigdy nie chorował.

Zachęcam wszystkich zarówno szczepionychjak i nie szczepionych do wzięcia udziału w ankiecie!Proszę poinformuj kogo możesz by wziął udział w tym badaniu!
Jeśli prowadzisz bloga - napisz na nim o tej akcji.Możesz ustawić opis na gg z linkiem, posłać maila,napisać na forum etc.
Im więcej osób odpowie na to pytanie tym bliżej będziemyprawdy o szczepieniu przeciw grypie.
Jestem ogromnie ciekaw jak wypadną wyniki.
Dziękuję za oddane głosy! Zagłosuj i Ty!
http://meduzo.pl/grypa-badanie/

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

witam Wiktorze, ja sie chcialabym poradzic odnosnie takiego dziwnego bolu w rejonie zoladka, czasem przechodzi wyzej nawet do gardla. Tak jakby po przelyku krazy i raz tu a za chwile tam ;) Dopadlo mnie niedawno i sie zastanawiam co to moze byc. Pojawia sie zazwyczaj w syt napiecia, stresu. Czasem troche boli, czasem dusi, czasem jakby taka 'gula' sie przemieszczala, czasem takie wrazenie mam jak by mi sie chcialo odbic i nie moge itp. Nie jest to jednostajny bol. Oddychac moge normalnie, nawet glebsze wdechy bez problemu wtedy. Wchodzilam normalnie po schodach i nie bylo gorzej. Jak sie uspokoje badz poloze i rozluznie momentalnie przechodzi. (wyniki laboratoryjne ok) Mam 19 lat, co to moze byc bo mnie martwi i denerwuje ..

Wiktor (victor) pisze...

droga alinko. najprawdopodobniej objawy te wynikaja z leku (objawy nerwicowe). ina ewentualnosc stanowilaby zgaga, jednak ta wystepowalaby raczej w innych sytuacjach i ustepowala inaczej. mysle, ze nie ma sensu zaczynac u Ciebie leczenia, ale powinnas pocwiczyc rozne metody radzenia sobie ze stresem a jesli to po jakims czasie nie pomoze wybrac sie do lekarza. pzdr

Anonimowy pisze...

dziekuje slicznie za odp, uspokoilam sie :)

Anonimowy pisze...

Są już wyniki ankiety - dziękuję!
http://meduzo.pl/po-grypie/